zondag 31 augustus 2008

Aarghh...


Het weer is verschrikkelijk mooi en ik zit hier aan de kerstkaarten!! Maar eerlijk is eerlijk, uit diverse polls op clubs is gebleken dat de meeste kaartenmaaksters NA de vakantie al met de kerstkaarten beginnen! Ik had er ook wel zin in! Het is een oud knipvel, maar met een achtergrond embossing folder van de Cuttlebug, een lintje en twee knoopjes is er zo een kaart gemaakt. De pin is van mijn moeder (dankjewel!!) die ze niet meer gebruikte omdat de punt niet scherp is, samen met een kraal gekocht in Duitsland. Daar liep ik gewoon tegenaan en kon ze dus niet laten liggen. De bloemen zijn een stans van de Bosskut, forget me nots, samen met een gouden eyelet. Dit is het begin van mijn uitdaging om toch eens eindelijk alle kerstknipvellen op te maken!!! (moeten er niet teveel leuke nieuwe dingen uitkomen de komende tijd!!)

Geen opmerkingen: