donderdag 20 december 2012

Rolodex project...

Ik ga een projectje aan met mijn rolodex..... heb altijd een verzamelding willen hebben voor al mijn dies, ponsjes, stansjes etc. en voor ideeën om mijn kaarten te versieren. Dit wordt ook wel in een smashbook gedaan, maar ik heb nog een oude rolodex staan. Daarvoor heb ik dus nieuwe kaartjes aangeschaft en ga deze dus pimpen met allerlei hobbyspullen die ik heb. Want soms weet je niet eens of je een malletje nu wel of niet heb en dat leuke bloemetje, of was tie toch anders??  Ook al mijn CC-design stempels ga ik hierin zetten. Eindelijk eens al mijn tekstjes stempels bij elkaar enz. enz.
De kerstkaarten stress zit erop, dit lijkt me wel een leuke uitdaging. En het hoeft niet binnen een maand klaar te zijn, kan er heeeeeel lang vanalles aan toevoegen.
Ik zal af en toe ook foto's plaatsen....

Geen opmerkingen: